Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κάποιες Επιθυμίες



Σαν Απόηχο Του Προσφάτου 
Ταξιδιού μου Στην Αθήνα

ΘΕΛΩ:
Ο Παιδικός μου Φιλος
Ο ΣΤΕΡΓΙΟΣ Να Μετατραπεί Πλήρως Σε Ξωτικό.
(θα καταλάβει αυτός γιατί)
Η ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Για τη γυναίκα που ήταν κάποτε αιτία να ξαναβρώ
και πάλι το χαμόγελό μου αυτό εδώ
Ο Στενός μου Φίλος
Ο ΒΑΣΙΛΗΣ 
Να Πραγματοποιήσει Ολες τις Μεγαλειώδης Ιδέες του..
(δεν είχε ποτέ τις κατάλληλες συνθήκες)
Η ΡΕΝΑ 
Να γίνει η Μεγάλη Ιέρεια του Τάγματος που Επιθυμεί.. 
Η Στενή μου Φίλη 
Η ΝΑΣΙΑ  
Να Φεύγει.. Σιωπηλά κι Αθόρυβα Χωρίς Κραυγές.. 
και Μακρόσυρτους Αποχαιρετισμούς..
Από το Δυσανάλογο.. το Μέτριο και το Λίγο
Ο Παιδικός μου Φίλος
Ο ΚΩΣΤΑΣ
Να Παραμείνει ο πιο Ευγενικός Ανθρωπος που γνωρίζω
και Να Συνεχίσει Να Γράφει Τραγούδια
Η ΧΑΡΑ 
Να Φύγει Απο την "Κατάληψη" και 
Να Ξεκινήσει Μια Δικιά της..
Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ 
Να Κατακτήση το Παρίσι και την ❤️ της Γαλίδας..
Η ΕΛΕΝΗ 
Να Μην Πιστεύει Αυτά που Λένε..
"Η Αγάπη Είναι Ανεξάντλητη.." 
Κάποτε Τελειώνει
Ο ΓΙΑΝΝΗΣ 
Θέλω να Εξερευνήσει Ολα Τα Μυστικά Της Φαντασίας.. 
και Να μου Τα Διηγηθεί
Η ΜΑΡΓΑΡΊΤΑ
Η Παιδική μου Φίλη
Να Πιστέψει Οτι Υπάρχει.. 
και Να 'ναι Ευχαριστημένη που Εγκατέλειψε 
την Αθήνα και Ζει Στην Επαρχία με Λίγα χρήματα.. 
(όπως κι εγώ)
Ο Στενός μου Φίλος
Ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Να Είναι Καλά Οπου Κι Αν Βρίσκεται..
Η ΠΕΓΚΥ 
Στενή μου Φίλη κι αυτή Να κάνει τη ζωή που ονειρεύεται..
Τέλος για τον Παιδικό μου Φίλο 
ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ 
Να Συνεχίσει να είναι Επαναστάτης.. 
και Να Κάνει Τον Κόσμο Να Σκέφτεται..

ΕΙΣ ΤΟ ΕΠΑΝΙΔΕΙΝ!

Για Τους Φίλους που Εφυγαν Νωρίς..
Μια Σπονδή.. Δεν Είναι Αρκετή 

Όσο για Μένα..
Οσο Εχω την Υγεία μου 
Ενα Σύντροφο να με Αγαπά 
και δύο φράγκα στην τσέπη..

Φεύγοντας..
Έχω Ενα Σου Φιλί.. Να Θυμάμαι
Μία Βόλτα.. Ενα Χάδι.. 
Και Μια Σου Ματιά..

Για Όσους Τυχόν Διαβάζετε Αυτές Τις Γραμμές 
Σας Εύχομαι 

ΥΓΕΙΑ 
Γιατί Είναι Το Πιο Σημαντικό πράγμα Στον Κόσμο
ΑΓΑΠΗ 
Από Τους Αλλους Προς Εσάς
Από Εσάς Προς Τους Αλλους 
και Φυσικά Απο Εσάς Στους Εαυτούς Σας
ΑΛΗΘΕΙΑ 
Τα Ιδια Οπως και Με Την Αγάπη
ΔΥΝΑΜΗ 
Για Να Αντιμετωπίσετε Ολα Τα Δύσκολα..
Καθε Μικρό σας ή Μεγάλο Ονειρο Να Γίνει Πραγματικότητα..
Να Μην Χάσετε Από Κοντά Σας Οτι Θετικό και Ευχάριστο Εχετε..
Όλα Τα Αρνητικά Να Ελαχιστοποιηθούν

Εν Κατακλείδι 
Θα Ηθελα Να Πω 
Οτι:

Ο ΧΡΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ 
ΑΜΕΙΛΙΚΤΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
Χρόνου θα Αδειάζει..
Η Ζωή θα Ξετυλίγεται Μπροστά Μας
Βαδίζοντας Αργά Προς τον Θάνατο

Μόνο Η Διάρκεια 
Του Ταξιδιού Διαφέρει

8 σχόλια:

  1. You send lovely wishes for all your friends! My best wishes go to you too!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με συγκινούν τα συναισθήματά σου, η δοτικότητά σου, το νοιάξιμο για τους φίλους σου.
    Με προβληματίζει η απαισιόδοξη ματιά σου, τουλάχιστον έτσι έρχεται σε μένα. Η ζωή είναι δώρο και ως τέτοια ας τη δούμε. Της αξίζει.
    Τις ευχές μου φίλε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Querido amigo, mis mejores deseos para ti, que Dios te bendiga.
    Cariños y besos♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Morpheus your words directed to your friends.
    Wishes...
    You are a good person.
    Unfortunately, good people are fewer and fewer in the world....
    Morpheus, I, speak of life, I agree with your earlier comment: life is the greatest gift! Unfortunately, many people don’t understand this....
    Time... I agree with you: time is absolute.
    Unfortunately...
    My good friend, I salute you and I wish you all the best!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. I hope what you wish for your friends becomes a reality, and yourself too.
    Happy New Year.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Lindos deseos. Te mando un beso.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωραία λόγια καρδιάς για τους φίλους σου. Και οι ευχές σου υπέροχες, ό,τι χρειάζεται ο άνθρωπος. Να σαι καλά να ζεις αυτό που ονειρεύεσαι και να χαμογελάς
    Καλή Κυριακή Μορφέα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Bellos deseos, igual para ti
    Abrazos 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που αφήσατε μια στιγμή εδώ μαζί μου...